RPFIiGK

Wydział Pozyskiwania Funduszy, Inwestycji i Gospodarki Komunalnej

II piętro budynku Urzędu
e-mail:
rrg@lesko.pl
 

Wydział Pozyskiwania Funduszy, Inwestycji i Gospodarki Komunalnej wykonuje zadania w zakresie:

  • opracowania projektów planów przedsięwzięć inwestycyjnych i remontów
  • przygotowania i prowadzenia inwestycji gminnych oraz remontów
  • pozyskiwanie środków finansowych z funduszy krajowych i unijnych
  • rozliczaniem środków finansowych z funduszy krajowych i unijnych
  • utrzymania infrastruktury komunalnej
  • bieżącego utrzymanie dróg, ulic i placów gminnych
  • prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami
  • naliczanie, pobieranie, ewidencjonowanie i egzekwowanie należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi pobieranymi przez gminę
 

IRENA KAPRAL

kierownik wydziału
II piętro budynku Urzędu, pokój 204
tel. 13 469 80 01 w.65
 

  • nadzór nad pracą podległych pracowników wydziału
  • opracowanie projektów planów przedsięwzięć inwestycyjnych i remontowych
  • nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z pozyskiwaniem  środków zewnętrznych z Funduszy  Krajowych i Unii Europejskiej
  • wydawanie zezwoleń na lokalizację w pasie drogowym drogi gminnej obiektu budowlanego lub urządzeń niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego
  • wydawanie decyzji na zajecie pasa drogowego i umieszczenie urządzeń obcych
  • współdziałanie z innymi zarządcami dróg przewidzianych ustawą o drogach publicznych w zakresie koordynowania działań na wszystkich drogach publicznych
 
 

AGATA KURKOWSKA

II piętro budynku Urzędu, pokój 203
tel. 13 469 80 01 w.63

 

  • Prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem funduszy krajowych oraz z UE:
  • przygotowanie wniosków aplikacyjnych wraz z załącznikami,
  • pozyskiwanie niezbędnych informacji potrzebnych do opracowania studiów wykonalności i analiz finansowych
  • sporządzanie i składanie wniosków o płatności okresowe i końcowe
  • dokonywanie pomiaru produktów, rezultatów i oddziaływania, osiągniętych dzięki realizacji projektu, zgodnie ze wskaźnikami monitoringowymi zamieszczonymi we wniosku o dofinansowanie projektu,
  • sporządzanie i przekazywanie informacji o realizacji projektu, celem wykorzystania ich w działaniach informacyjno-promocyjnych,

 
 


KATARZYNA FILAR

II piętro budynku Urzędu, pokój 203
tel. 13 469 80 01 w.63

 

  • przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych
  • prowadzenie rejestru udzielonych zamówień publicznych
  • sporządzanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych
  • przygotowywanie projektów umów w sprawach realizacji zamówień publicznych oraz prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych
  • przygotowanie i prowadzenie zapytań ofertowych

 
 


Wojciech Dragan

II piętro budynku Urzędu, pokój 202
tel. 13 469 80 01 w.32
 

  • prowadzenie wszystkich spraw związanych z procesem inwestycyjnym
  • prowadzeniem spraw związanych i prowadzeniem inwestycji, remontów oraz utrzymaniem obiektów użyteczności publicznej stanowiących własność komunalną
  • prowadzenie spraw związanych z budową, przebudową, remontem, utrzymaniem i ochroną dróg gminnych oraz ulic i placów miejskich
  • prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem ruchu drogowego

 


JOANNA RABICKA-LUBAS

II piętro budynku Urzędu, pokój 202
tel. 13 469 80 01 w.32
 

  • prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami wynikających z ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach oraz nadzór nad realizacją zadań
  • naliczanie, pobieranie, ewidencjonowanie i egzekwowanie należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi pobieranych przez Gminę.

 


KRZYSZTOF FALUSZCZAK

II piętro budynku Urzędu, pokój 202
tel. 13 469 80 01 w.32
 

  • sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem infrastruktury komunalnej
  • sprawowanie nadzoru nad zarządzaniem cmentarzami komunalnymi i wyznaniowymi,
  • nadzór nad utrzymaniem czystości i porządku oraz zieleni w mieście w zakresie dróg i placów gminnych i publicznych w tym nadzór nad zimowym utrzymaniem dróg gminnych
  • prowadzenie spraw związanych z oświetleniem ulicznym, nadzorowanie eksploatacji oświetlenia ulic i placów na terenie gminy
  • prowadzenie książek obiektów budowlanych
  • nadzór nad prowadzeniem targowisk nadzorowanie oraz parkingów i płatnych stref parkowania
  • prowadzenie ewidencji lokali mieszkalnych
  • prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem zasobu mieszkaniowego i socjalnego Gminy
  • prowadzenie archiwum Urzędu


 


URZĄD MIASTA I GMINY
UL. PARKOWA 1
38-600 LESKO
tel: (013) 469-80-01
fax: (013) 469-64-58
gmina@lesko.pl

Odpady komunalne.
Karta dużej rodziny
.
38-600 Lesko, ul. 1000-lecia
tel./fax: (13) 469 66 95
bcit@lesko.pl
Wybierz poprzedni miesiąc sierpień 2020 Wybierz następny miesiąc
PN WT ŚR CZ PT SB ND
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 
167414011517350161349155516721508139313581684
.
.
.
.




Przekaż 1% w gminie Leskow gminie Lesko
Darmowy Program PIT dostarcza firma PITax.pl Łatwe podatki w ramach projektu „Wspieraj lokalnie” prowadzonego przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych




















Produkcja i hosting: ZETO-RZESZÓW Strony www - Strony internetowe - Aplikacje internetowe - Sklepy internetowe - Portale korporacyjne
rect Strona główn Mapa serwisu Dodaj do ulubionych RSS BIP Skrzynka podawcza Kontakt Poleć Znajomemu lupa
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
[zamknij]