RSOiA

Referat Spraw Obywatelskich i Administracji

I piętro budynku Urzędu oraz RATUSZ

Referat Spraw Obywatelskich i Administracji wykonuje zadania w zakresie:

  • koordynacji prac związanych z wyborami i referendami
  • zapewnienia sprawnej organizacji i funkcjonowania urzędu
  • zapewnienia prawidłowej obsługi obywateli przez urząd
  • ewidencji ludności
  • spraw wojskowych i dowodów osobistych
  • zarządzania kryzysowego
  • spraw obronnych i obrony cywilnej
  • nadzoru nad jednostkami OSP
  • obsługa kancelaryjno-biurowa Miejsko-Gminnego Zespołu Reagowania

 


WALDEMAR BARA - kierownik referatu
I piętro budynku Urzędu, pokój 107
numer wewnętrzny 62

  • prowadzenie archiwum spraw osobowych byłych pracowników
  • zarządzanie i administrowanie budynkiem urzędu, lokalami biurowymi

 


  EDYTA GÓRSKA
parter Ratusz
numer wewnętrzny 22

  • prowadzenie stałego rejestru i kart osobowych mieszkańców
  • przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych (zameldowanie i wymeldowanie) - pobyt stały i czasowy
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o zameldowanie i wymeldowanie
  • wydawanie poświadczeń zameldowania
  • udzielanie informacji meldunkowych organom ścigania i organom wymiaru sprawiedliwości
  • pośrednictwo w nadawaniu i zmianie numerów PESEL
  • prowadzenie rejestru wyborców
  • wydawanie zaświadczeń o prawie do głosowania w wyborach powszechnych
  • sporządzanie spisów wyborców dla potrzeb wyborów powszechnych

 


BARBARA KOPECKA
parter Ratusz
numer wewnętrzny 24

  • wydawanie dowodów osobistych
  • prowadzenie spraw wojskowych
  • wymiana dowodów osobistych z przyczyn utraty, zniszczenia, zmiany miejsca zameldowania i zmiany nazwiska
  • wydawanie zezwoleń na organizację imprez masowych

 


STANISŁAW MATUSZEWSKI
parter Ratusz
numer wewnętrzny 23

  • prowadzenie spraw obrony cywilnej i spraw obronnych
  • nadzór nad jednostkami OSP
  • obsługa kancelaryjno-biurowa Miejsko-Gminnego Zespołu Reagowania
  • prowadzenie kancelarii tajnej
  • udzielanie i cofanie pozwoleń na prowadzenie zbiórek publicznych

 


URZĄD MIASTA I GMINY
UL. PARKOWA 1
38-600 LESKO
tel: (013) 469-80-01
fax: (013) 469-64-58
gmina@lesko.pl

Odpady komunalne.
Karta dużej rodziny
.
38-600 Lesko, ul. Rynek
tel./fax: (13) 469 66 95
bcit@lesko.pl
Wybierz poprzedni miesiąc wrzesień 2017 Wybierz następny miesiąc
PN WT ŚR CZW PT SB ND
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
14991552141613811687153116191636134116021690
.
.
.
.


















Produkcja i hosting: ZETO-RZESZÓW Strony www - Strony internetowe - Aplikacje internetowe - Sklepy internetowe - Portale korporacyjne
rect Strona główn Mapa serwisu Dodaj do ulubionych RSS BIP Skrzynka podawcza Kontakt Poleć Znajomemu lupa
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
[zamknij]