RGPNiOŚ

Referat Gospodarki Przestrzennej, Nieruchomościami i Ochrony Środowiska

II piętro budynku Urzędu

Referat Gospodarki Przestrzennej, Nieruchomościami i Ochrony Środowiska wykonuje zadania w zakresie:

  • sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenu oraz stadium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
  • działań związanych z rozwojem gospodarki przestrzennej Gminy
  • sporządzania i wydawania decyzji o warunkach zabudowy, decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzji ustalającej zasady podziału nieruchomości
  • wykonywania zadań z zakresu obowiązków architekta miejskiego
  • ochrony dóbr kultury i prowadzenia ich rejestru
  • działań związanych z racjonalną gospodarką nieruchomościami stanowiących własność Gminy
  • inwentaryzacji mienia komunalnego
  • wydawanie decyzji o podziale geodezyjnym i rozgraniczeniu gruntów
  • nadawania numerów porządkowych nieruchomości i przygotowywania spraw związanych z nazewnictwem ulic i placów oraz zmiany granic administracyjnych
  • prowadzenia ewidencji należności związanych z gospodarką nieruchomościami komunalnymi
  • ściągania dochodów oraz windykacji należności, targowisk miejskich i parkingów
  • ochrony środowiska wynikające z ustaw i innych przepisów prawa
  • ochrony i zwalczania chorób zaraźliwych zwierząt
  • gospodarki leśnej i łowieckiej, ochrony zwierząt domowych
  • nadzoru nad gospodarką leśną w lasach mienia wiejskiego

 


BARBARA WOLAŃSKA
- kierownik referatu
II piętro budynku Urzędu, pokój 214
numer wewnętrzny: 75

 

  • prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawie naruszania stosunków wodnych na gruncie
  • wydawanie decyzji środowiskowych
  • prowadzenie spraw związanych z rolnictwem i ochroną środowiska
  • opiniowanie podziałów nieruchomości

 


JOANNA KMIECIŃSKA - leśnik
II piętro budynku Urzędu, pokój 210
numer wewnętrzny 71

  • administrowanie i zarządzanie lasami stanowiącymi mienie komunalne gminny
  • przygotowanie decyzji na usunięcie drzew i krzewów z nieruchomości nieleśnych
  • prowadzenie działań w zakresie ochrony drzew, pomników przyrody
  • sprawy związane z łowiectwem


 

 


BOŻENA ŚRODOŃ
II piętro budynku Urzędu, pokój 211
numer wewnętrzny 72

  • wydawanie decyzji dot. przekazywania gruntów w użytkowanie wieczyste oraz przekształcanie na własność,
  • sprzedaż lokali mieszkalnych, przygotowanie całej dokumentacji niezbędnej do zawarcia aktu notarialnego,
  • organizowanie przetargów na przekazanie gruntów w użytkowanie wieczyste,
  • prowadzenie spraw związanych z dzierżawami gruntów komunalnych, przygotowanie umów dzierżawy,
  • prowadzenie numeracji nieruchomości.
     

 


ANETA OZDOBA
II piętro budynku Urzędu, pokój 212
numer wewnętrzny: 73

  • prowadzenie procedury administracyjnej związanej z wydawaniem decyzji:
    • o warunkach zabudowy
    • o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego
  • sporządzanie i wydawanie zaświadczeń związanych z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego
  • prowadzenie rejestrów wydawanych decyzji, planów zagospodarowania w formie papierowej i elektronicznej
  • ewidencjonowanie zabytków miejskich
  • prowadzenie i koordynacja prac związanych ze sporządzaniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenu wraz z konsultacją społeczną.
     

     

BRONISŁAW KUCHARYK
II piętro budynku Urzędu, pokój 213
numer wewnętrzny 74

  • prowadzenie spraw związanych z procedurą prawną rozgraniczenia nieruchomości,

  • prowadzenie rejestru i ksiąg inwentarzowych zasobów gruntów mienia komunalnego z uwzględnieniem poszczególnych form władania oraz ich aktualizacja,

  • regulowanie stanu prawnego działek gminnych

     

  


JOANNA SZULC
II piętro budynku Urzędu, pokój 213
numer wewnętrzny 74

  • przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia przetargów na sprzedaż nieruchomości,

  • przygotowywanie dokumentów niezbędnych do sporządzania aktów notarialnych sprzedaży, kupna, przyjęcia darowizn oraz zamian nieruchomości, w zakresie gospodarki gruntowym mieniem komunalnym,

  • sporządzanie decyzji o podziałach nieruchomości,

 


ANNA WRÓBLEWSKA-CZUBEK
II piętro budynku Urzędu, pokój 210
numer wewnętrzny 71

  • prowadzenie postępowania administracyjnego i wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia,
  • prowadzenie spraw związanych z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
  • prowadzenie postępowania administracyjnego w/s naruszenia stosunków wodnych,
  • przygotowywanie opinii do projektów geologicznych oraz w spraw uzgadniania wniosków o udzielenie koncesji na eksploatacje  złoża kruszywa naturalnego,
  • nadzorowanie i podawanie do publicznej wiadomości informacji o akcji zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego.

 

 

 

 


URZĄD MIASTA I GMINY
UL. PARKOWA 1
38-600 LESKO
tel: (013) 469-80-01
fax: (013) 469-64-58
gmina@lesko.pl

Odpady komunalne.
Karta dużej rodziny
.
38-600 Lesko, ul. Rynek
tel./fax: (13) 469 66 95
bcit@lesko.pl
Wybierz poprzedni miesiąc lipiec 2017 Wybierz następny miesiąc
PN WT ŚR CZW PT SB ND
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 
16881342167816821643135816841519134314901666
.
.
.
.


















Produkcja i hosting: ZETO-RZESZÓW Strony www - Strony internetowe - Aplikacje internetowe - Sklepy internetowe - Portale korporacyjne
rect Strona główn Mapa serwisu Dodaj do ulubionych RSS BIP Skrzynka podawcza Kontakt Poleć Znajomemu lupa
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
[zamknij]