Wydziały

 

 


 

Urząd Stanu Cywilnego i Wydział Spraw Obywatelskich
Ratusz

 

USC i Wydział Spraw Obywatelskich wykonuje zadania w zakresie:

  • rejestracji stanu cywilnego (urodzenia, małżeństwa, zgony)
  • wydawania odpisów aktów stanu cywilnego i zaświadczeń
  • zmiany imion i nazwisk
  • organizacji jubileuszy długoletniego pożycia małżeńskiego
  • przyjmowania oświadczeń woli
  • występowania o nadanie numeru PESEL
  • spraw meldunkowych
  • rejestru wyborców
  • zaświadczeń o prawie do głosowania
  • pełnomocnictw do głosowania
  • powszechnego obowiązku obrony
  • dowodów osobistych
  • zezwoleń na imprezy masowe
  • zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej
  • reagowania skutkom klęsk żywiołowych

 


 

Wydział Administracyjno-Gospodarczy
I piętro budynku Urzędu


Wydział Administracyjno-Gospodarczy wykonuje zadania w zakresie:

  • prowadzenia kancelarii ogólnej
  • obsługi sekretariatów
  • współpracy z Sołectwami, w tym przeprowadzanie wyborów do organów jednostek
  • obsługi narad
  • prowadzenia archiwum
  • zarządzania i administrowania budynkami urzędu
  • obsługi Biura Rady
  • działalności gospodarczej i przeciwdziałaniu alkoholizmowi
  • lokali użytkowych
  • informatyzacji

 


Wydział Finansowy
II piętro budynku Urzędu


Wydział Finansowy wykonuje zadania w zakresie:

  • księgowanie dochodów i wydatków budżetowych gminy,
  • prowadzenie sprawozdawczości finansowej i statystycznej gminy,
  • obsługa finansowo- księgowa projektów współfinansowanych ze środków pomocowych,
  • prowadzenie rozliczeń z tytułu podatku VAT i podatku dochodowego od osób fizycznych,
  • prowadzenie rozliczeń z zakresu składek ZUS, FP, PFRON,
  • windykacji należności budżetowych,
  • prowadzenia wymiaru podatkowego, kontroli podatkowych,
  • prowadzeni postępowania  administracyjnego w sprawie udzielania ulg podatkowych (m.in. umorzenia, odroczenia,  rozłożenia na raty),
  • prowadzenie spraw związanych z opłatą skarbową,
  • ewidencji środków trwałych gminy,
  • rozliczenia inwentaryzacji urzędu,

 


 

Wydział Planowania Przestrzennego Gospodarki Nieruchomościami Ochrony Środowiska
i Leśnictwa

II piętro budynku Urzędu


Wydzial Planowania Przestrzennego Gospodarki Nieruchomościami Ochrony Środowiska i Leśnictwa wykonuje zadania w zakresie:

  • sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenu oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
  • działań związanych z rozwojem gospodarki przestrzennej Gminy
  • sporządzania i wydawania decyzji o warunkach zabudowy, decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego,
  • ochrony dóbr kultury i prowadzenia ich rejestru,
  • działań związanych z racjonalną gospodarką nieruchomościami stanowiących własność Gminy
  • inwentaryzacji mienia komunalnego
  • wydawanie decyzji o podziale geodezyjnym nieruchomości i rozgraniczeniu gruntów
  • nadawanie numerów porządkowych nieruchomości i przygotowywania spraw związanych z nazewnictwem ulic i placów oraz zmiany granic administracyjnych
  • prowadzenia ewidencji należności związanych z gospodarką nieruchomościami komunalnymi
  • prowadzenie spraw z zakresu ochrony środowiska i wynikające z innych przepisów prawa,
  • ochrony i zwalczania chorób zaraźliwych zwierząt
  • gospodarki leśnej i łowieckiej, ochrony zwierząt domowych
  • nadzoru nad gospodarką leśną w lasach mienia wiejskiego
  • prowadzenie spraw z zakresu ustawy o ochronie przyrody

 


 

Wydział Pozyskiwania Funduszy, Inwestycji i Gospodarki Komunalnej
II piętro budynku Urzędu

 

Wydział Pozyskiwania Funduszy, Inwestycji i Gospodarki Komunalnej wykonuje zadania w zakresie:

  • opracowania projektów planów przedsięwzięć inwestycyjnych i remontów
  • przygotowania i prowadzenia inwestycji gminnych oraz remontów
  • pozyskiwanie środków finansowych z funduszy krajowych i unijnych
  • rozliczaniem środków finansowych z funduszy krajowych i unijnych
  • Wydawania decyzji na zajęcie pasa drogowego na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem, utrzymaniem i ochroną dróg
  • utrzymania infrastruktury komunalnej
  • prowadzenie spraw związanych z gospodarką mieszkaniową
  • prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami
  • naliczanie, pobieranie, ewidencjonowanie i egzekwowanie należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi pobieranych przez Gminę.
  • lokali mieszkalnych

URZĄD MIASTA I GMINY
UL. PARKOWA 1
38-600 LESKO
tel: (013) 469-80-01
fax: (013) 469-64-58
gmina@lesko.pl

Odpady komunalne.
Karta dużej rodziny
.
38-600 Lesko, ul. 1000-lecia
tel./fax: (13) 469 66 95
bcit@lesko.pl
Wybierz poprzedni miesiąc lipiec 2019 Wybierz następny miesiąc
PN WT ŚR CZ PT SB ND
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
15771329168317121674168015451581157815671559
.
.
.
.



Przekaż 1% w gminie Leskow gminie Lesko
Darmowy Program PIT dostarcza firma PITax.pl Łatwe podatki w ramach projektu „Wspieraj lokalnie” prowadzonego przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych




















Produkcja i hosting: ZETO-RZESZÓW Strony www - Strony internetowe - Aplikacje internetowe - Sklepy internetowe - Portale korporacyjne
rect Strona główn Mapa serwisu Dodaj do ulubionych RSS BIP Skrzynka podawcza Kontakt Poleć Znajomemu lupa
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
[zamknij]