Referaty
 

 


Referat Organizacyjny i Spraw Społecznych

I piętro budynku Urzędu oraz RATUSZ

Referat Organizacyjny i Spraw Społecznych wykonuje zadania w zakresie:

  • obsługi Rady Miejskiej i jej komisji
  • obsługi sekretariatu
  • spraw kadrowych pracowników urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych
  • ewidencji działalności gospodarczej
  • zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
  • dodatków mieszkaniowych
  • zryczałtowanego dodatku energetycznego
  • świadczeń z funduszu alimentacyjnego
  • świadczeń rodzinnych
  • lokali mieszkalnych
  • lokali użytkowych

 


Referat Spraw Obywatelskich i Administracji

I piętro budynku Urzędu oraz RATUSZ

Referat Spraw Obywatelskich i Administracji wykonuje zadania w zakresie:

  • koordynacji prac związanych z wyborami i referendami
  • zapewnienia sprawnej organizacji i funkcjonowania urzędu
  • zapewnienia prawidłowej obsługi obywateli przez urząd
  • ewidencji ludności
  • spraw wojskowych i dowodów osobistych
  • zarządzania kryzysowego
  • spraw obronnych i obrony cywilnej
  • nadzoru nad jednostkami OSP
  • obsługa kancelaryjno-biurowa Miejsko-Gminnego Zespołu Reagowania

 

 


Referat Finansowy

II piętro budynku Urzędu

Referat Finansowy wykonuje zadania w zakresie:

  • księgowanie dochodów i wydatków budżetowych gminy,
  • prowadzenie sprawozdawczości finansowej i statystycznej gminy,
  • obsługa finansowo- księgowa projektów współfinansowanych ze środków pomocowych,
  • prowadzenie rozliczeń z tytułu podatku VAT i podatku dochodowego od osób fizycznych,
  • prowadzenie rozliczeń z zakresu składek ZUS, FP, PFRON,
  • windykacji należności budżetowych,
  • prowadzenia wymiaru podatkowego, kontroli podatkowych,
  • prowadzeni postępowania  administracyjnego w sprawie udzielania ulg podatkowych (m.in. umorzenia, odroczenia,  rozłożenia na raty),
  • prowadzenie spraw związanych z opłatą skarbową,
  • ewidencji środków trwałych gminy,
  • rozliczenia inwentaryzacji urzędu,
  • prowadzenie ewidencji i rozliczeń odpadów komunalnych
     

Referat Gospodarki Przestrzennej, Nieruchomościami i Ochrony Środowiska

II piętro budynku Urzędu

Referat Gospodarki Przestrzennej, Nieruchomościami i Ochrony Środowiska wykonuje zadania w zakresie:

  • sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenu oraz stadium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
  • działań związanych z rozwojem gospodarki przestrzennej Gminy
  • sporządzania i wydawania decyzji o warunkach zabudowy, decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzji ustalającej zasady podziału nieruchomości
  • wykonywania zadań z zakresu obowiązków architekta miejskiego
  • ochrony dóbr kultury i prowadzenia ich rejestru
  • działań związanych z racjonalną gospodarką nieruchomościami stanowiących własność Gminy
  • inwentaryzacji mienia komunalnego
  • wydawanie decyzji o podziale geodezyjnym i rozgraniczeniu gruntów
  • nadawania numerów porządkowych nieruchomości i przygotowywania spraw związanych z nazewnictwem ulic i placów oraz zmiany granic administracyjnych
  • prowadzenia ewidencji należności związanych z gospodarką nieruchomościami komunalnymi
  • ściągania dochodów oraz windykacji należności, targowisk miejskich i parkingów
  • ochrony środowiska wynikające z ustaw i innych przepisów prawa
  • ochrony i zwalczania chorób zaraźliwych zwierząt
  • gospodarki leśnej i łowieckiej, ochrony zwierząt domowych
  • nadzoru nad gospodarką leśną w lasach mienia wiejskiego

 

 


Referat Pozyskiwania Funduszy, Inwestycji i Gospodarki Komunalnej

II piętro budynku Urzędu

Referat Pozyskiwania Funduszy, Inwestycji i Gospodarki Komunalnej wykonuje zadania w zakresie:

  • opracowania projektów planów przedsięwzięć inwestycyjnych i remontów
  • przygotowania i prowadzenia inwestycji gminnych oraz remontów
  • utrzymania infrastruktury komunalnej
  • bieżącego utrzymanie dróg, ulic i placów gminnych
  • spraw związanych z pozyskiwaniem środków finansowych z funduszy unijnych

 

 


Urząd Stanu Cywilnego

Ratusz

  • sporządzania aktów urodzeń i zgonów
  • sporządzania aktów małżeństwa i organizowanie uroczystości zawarcia związku małżeńskiego oraz uroczystości jubileuszowych
  • wydawania odpisów i zaświadczeń z ksiąg stanu cywilnego

 


 

 


URZĄD MIASTA I GMINY
UL. PARKOWA 1
38-600 LESKO
tel: (013) 469-80-01
fax: (013) 469-64-58
gmina@lesko.pl

Odpady komunalne.
Karta dużej rodziny
.
38-600 Lesko, ul. Rynek
tel./fax: (13) 469 66 95
bcit@lesko.pl
Wybierz poprzedni miesiąc marzec 2017 Wybierz następny miesiąc
PN WT ŚR CZW PT SB ND
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
15151601140316351559165516691536150414161623
.
.
.
.

















Produkcja i hosting: ZETO-RZESZÓW Strony www - Strony internetowe - Aplikacje internetowe - Sklepy internetowe - Portale korporacyjne
rect Strona główn Mapa serwisu Dodaj do ulubionych RSS BIP Skrzynka podawcza Kontakt Poleć Znajomemu lupa
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
[zamknij]